Sunday, May 11, 2008

Vanilyalı Ay Kurabiyesi Ve Çikolata Soslu Dondurmalı Kek

Anneler gününüz kutlu olsun. Bunlar da anneler günü tariflerim...

Çikolata Soslu Dondurmalı Kek



Klasik kakaolu kek hamurundan hazırladım, içine badem esansı koydum. 1 Paket çikolata sosunu, sütle pişirip soğuttum. Keki dilimleyip üzerine çikolata sosu döktüm. 1 Paket hazır dondurmayı sütle pişirip, buzlukta dondurma kıvamına gelene dek beklettim. Çikolata soslu kek dilimlerinin üzerlerine birer top dondurma koyup servis yaptım.

Vanilyalı Ay Kurabiyesi



Hamuru için:
125gr. Yumuşatılmış margarin
3 Yemek kaşığı şeker
1 Kabartma tozu
Aldığı kadar un
1 Yumurta
1 Vanilya
Üzeri İçin:
Pudra şekeri
1 Vanilya
Yapılışı: Hamur malzemelerinin hepsini karıştırıp, kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun. Hamurdan parçalar koparıp, ay şekilleri verin ve fırında pişirin. Pudra şekeriyle vanilyayı karıştırıp, vanilyalı ay kurabiyelerinin üzerlerine eleyip servis yapın.

No comments:

Post a Comment