Sunday, February 3, 2008

bayat ekmeklerle pazar kahvaltısı


























İyi pazarlar:-)

Evde kalmış bayat ekmekleri en iy değerlendireceğimiz yer pazar kahvaltısıdır herhalde. Bayat ekmekler pazar kahvaltısı için çok da cazip değil biliyorum:) Ama bu şekilde biz çok seviyoruz.

*Bayat ekmekleri dilimleyin.
*Ekmeklerin üzerine az miktarda tereyağ veya bitkisel margarin sürün
*Üzerine de ne seviyorsaniz onu koyun ve 200 dereceye ayarlanmış fırında 15 dk pişirin.

Ekmek üstüne konulabilecekler basit tarifler:

1-domateslerin kabuklarını soyup zar buyukluğunde doğrayın. kıyılmış maydonoz ve beyaz peynirle karıştırın. 1 yumurtayı kırın ve iyice çırpın. domatesli ve peynirli karışıma bulayın, ekmek üstüne koyun

2-ekmek üstüne önce sucuk onun üstüne de kaşar koyun

3-Ispanak yapraklarını incecik kıyın, tulum peyniri ile karıştırınve ekmek üstüne koyun

4-çocuklar için sadece kaşar dilimi de konabilir.

Afiyet olsun:-)
not: fotografta ıspanaklı ve sucuklu kaşarlı ekmekler görünüyor

Posted by Picasa

46 comments:

  1. noreply@blogger.com (ezgi uğurlu)January 16, 2008 at 11:13 PM

    canım sobeye çok güzel cevaplar vermişsin.pasta çok şık olmuş.tarifi bekliyorum.ellerine saglık
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. noreply@blogger.com (disal)January 16, 2008 at 11:27 PM

    özlemim cevaplar harika..pasta desen nefis...

    biliyormusun bazı konularda bende maymun iştahlyım.....

    öpüyorum canım seni....
    böylelikle içinide tanımış olduk...

    ReplyDelete
  3. noreply@blogger.com (nino)January 16, 2008 at 11:44 PM

    ayy pasta cok sekerrrrrrrrr

    ReplyDelete
  4. noreply@blogger.com (SOFRAM)January 17, 2008 at 12:11 AM

    Canım pastan harika olmuş, ellerine sağlık. Hiç merek etme canım, sana çay yerine çikolata ikram ederiz, cevapların çok güzeldi.
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  5. noreply@blogger.com (ab-ı hayat)January 17, 2008 at 12:51 AM

    Pasta nefis ve şık olmuş,tarifini bekliyorum...Ellerine sağlık.

    Sobe cevapların çok güzel,sanırım çikolata çok kişinin ortak noktası.


    sevgiler...

    ReplyDelete
  6. noreply@blogger.com (eyvahhyemekyandiocakbatti)January 17, 2008 at 12:52 AM

    bu bu nedür bu ehehehehe dimek bağa benzedünüz pastan harika olmuş canım benim...valla pekde gözel süslenmiş püslenmiş görücüye çıkmış:)))şimdü ben şeyi merak ettim di ehehehe hade o güzelim abiye kıyafetü annadumda o papuçlar ne kı ehehehehe:))gerçi sen izah etmişsin yeavrım.....şimdüüüü bişi daha annamadım evlendikten sonra düz tabana geçişmi yapılıyor aynı boymusunuz ondanmı bacum yoksa fazla mesaiden ayaklarınmı ağrıyor ehehehehehehehe ay ben cozuttum sen beni atmadan gidim buralardan hade öpüyorum

    ReplyDelete
  7. noreply@blogger.com (sarımutfak)January 17, 2008 at 1:28 AM

    cevaplar güzel seni tanıma fırsatı bulduk.
    ellerine sağlık pasta harika tarifi bekliyoruz canımcım
    öptüm seni

    ReplyDelete
  8. noreply@blogger.com (sofraozlemi)January 17, 2008 at 1:31 AM

    Sevgili gönül,
    saol valla hatırlattığın için gecenin bi yarısı yazarsam yazıyı işte böle olur..bak senin için ve herkes için düzeltim bacum:))
    bu arada allaha binlerce şükür kocam benden bi hayli uzuuuuuuun:))
    öpücükler..
    sevgüler.

    ReplyDelete
  9. noreply@blogger.com (Papatya Prenses)January 17, 2008 at 1:47 AM

    Benim aklım muzlu pastada ve çikolatalarda kaldı:)))))))

    Seni biraz daha tanımak çok güzeldi;)

    ReplyDelete
  10. noreply@blogger.com (ebruakin)January 17, 2008 at 4:34 AM

    Selam Özlem'cim,
    Ellerine sağlık. Ne harika şeyler yapmışsın. Hepsi birbirinden nefis görünüyor.
    Sobeye verdiğin samimi cevaplar da süper. :)))
    Öpüyorum kocaman.
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  11. noreply@blogger.com (Melek*)January 17, 2008 at 1:53 PM

    ccanım soben güzeldi seni maymun iştalı seni aslında bende senin gibiyim yürümek dağ taş dere tepe değil tabi:)sahil çarşı falan

    ReplyDelete
  12. noreply@blogger.com (Baharcicegi)January 17, 2008 at 2:37 PM

    Pastan harika olmus,süslemeside cok güzel eline saglik canim

    ReplyDelete
  13. noreply@blogger.com (Feyza Fidan)January 17, 2008 at 4:43 PM

    Özlemciimm,
    Pastanın tarifini bekliyorummmmm...Süper olmuş buuu..
    Öpüyorum...

    ReplyDelete
  14. noreply@blogger.com (Limonlu Kek)January 17, 2008 at 10:46 PM

    Pasta gelin gibi görünüyor, tarifin arasını açma. Sevgiler...

    ReplyDelete
  15. noreply@blogger.com (zerrin - misss)January 17, 2008 at 10:56 PM

    çikolatalı sofra özlemim,

    ne güzel cevaplar vermişsin... Pastada nefis olmuş. Ellerine sağlık hayatım.

    sıcacık sevgiler...

    www.misssgibi.com

    ReplyDelete
  16. noreply@blogger.com (yesildomates)January 18, 2008 at 1:39 PM

    arkadaşım seni yakından tanımak güzeldi..bende de sobe cevapları var..

    pastanda harika olmuş..tatlı senden tuzlu da benden olsun..beklerim sana bir ikram edeyim..:))

    öptüm...iyi hafta sonları dilerim..

    ReplyDelete
  17. noreply@blogger.com (Muhteremle Afiyetle)January 18, 2008 at 2:44 PM

    Sevgili Özlem,
    Beni kırmayıp,oyuna katıldığın için teşekkür ederim.
    Çok güzel cevaplar vermişsin,İnşallah Allah gönlüne göre bir mini cooper verir.
    Bu arada pasta nefis görünüyor,tarifini en kısa zamanda bekliyoruz.

    ReplyDelete
  18. noreply@blogger.com (ÖZGÜLÜN TARİFLERİ)January 19, 2008 at 5:30 PM

    ozlemcigim seni tanimak guzeldi
    pasta desen muhtesem ellerine saglik.
    kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

    ReplyDelete
  19. noreply@blogger.com (ZeYnEp)January 20, 2008 at 6:02 AM

    canım özlemim pasta da sen de çok tatlısınız:)))
    çok samimi cevaplar vermişsin:))))
    öptüm canım

    ReplyDelete
  20. noreply@blogger.com (sefertasi.blogcu.com)January 20, 2008 at 12:08 PM

    pasta şahane görünüyor, lezzetini de siz biliyorsunuz artık; afiyetler olsun...

    sobenin cevapları da çok içten ve ruhu yansıtan cinsten...güzell...
    sevgilerimle görüşmek üzere iyi geceler

    ReplyDelete
  21. noreply@blogger.com (sefertasi.blogcu.com)January 20, 2008 at 12:08 PM

    pasta şahane görünüyor, lezzetini de siz biliyorsunuz artık; afiyetler olsun...

    sobenin cevapları da çok içten ve ruhu yansıtan cinsten...güzell...
    sevgilerimle görüşmek üzere iyi geceler

    ReplyDelete
  22. noreply@blogger.com (yesildomates)January 20, 2008 at 1:52 PM

    canım arkadaşım iyi akşamlar dilemek için uğramıştım..öpüyorum..ve iyi geceler diliyorum..tüm güzellikler seninle olsun..

    ReplyDelete
  23. noreply@blogger.com (GÜL'ÜN MUTFAĞI)January 20, 2008 at 2:34 PM

    özlemcim geçmiş olsun dileklerin ve içten yorumların için çok teşekkürler canım benim
    seni yakın tanımak çok güzel pastanda çok nefis görünüyor ellerine sağlık kucak dolusu sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum

    ReplyDelete
  24. noreply@blogger.com (nihal)January 20, 2008 at 8:31 PM

    Arkadaşım sen neler neler yapmışsında benim haberim yok.Eee insan meşur olunca eve giremedim =)Hem ben bu pastadan yedim bize yapmıştın harikaydı.
    Arabalar,kıyafetler, çikolatalar ne iş ')Herşey tam tadında kendini harika anlatmışsın..
    Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  25. noreply@blogger.com (yasaminkiyisindan)January 20, 2008 at 11:42 PM

    Günaydın..İyi bir hafta olması dileğimle..Sevgiler..

    ReplyDelete
  26. noreply@blogger.com (hayatkazanbenkepce)January 21, 2008 at 11:50 AM

    ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM PASTAYI UZUN UZUN İNCELEDİM HAZIR PASTAHANE PASTASINDAN BİLE GÜZEL GÖZÜKÜYOR YANİİİ
    CEVAPLARIN DA TAM SENLİK OLMUŞ , GENE KEYİFLE OKUDUM...

    ReplyDelete
  27. noreply@blogger.com (Nilay Cinisli)January 22, 2008 at 1:51 AM

    Şahane bir görüntü,
    Ellerine sağlık

    ReplyDelete
  28. noreply@blogger.com (nino)February 3, 2008 at 4:48 AM

    harika olmus ellerinize saglik

    ReplyDelete
  29. noreply@blogger.com (Emel'in Mutfağı)February 3, 2008 at 5:09 AM

    sagol nihancim:) iyi pazarlar

    ReplyDelete
  30. noreply@blogger.com (Kevser)February 3, 2008 at 5:59 AM

    Canim,
    ekmekleri bu sekilde bende cok degerlendiriyorum, ama malum memleketimizin ekmegiyle daha bir güzel olmustur, senin de ellerine saglik diyorum.

    Güzel bir pazar günü diliyorum ve öpüyorum..hoscakall...

    ReplyDelete
  31. noreply@blogger.com (Aybike Ceylan)February 3, 2008 at 7:24 AM

    Emel'cigim,
    Ellerine saglik, ne guzel seyler hazirlamissin.
    Sevgiler ve guzel bir hafta dilegiyle.

    ReplyDelete
  32. noreply@blogger.com (3K)February 3, 2008 at 8:53 AM

    kahvaltıda harika oluyor

    hatta öğün arası için bile mükemmel denemeyen varsa bir an önce denesin derim

    ReplyDelete
  33. noreply@blogger.com (Almula)February 3, 2008 at 8:57 AM

    Sevgili Emel Çok memnun oldum yorumun için teşekkürler, babam kızlarından birinin isminin almula olmasını istemiş fakat :) diğer isimler ağır basmış. Hep çok sevdiğini söyler benimde hoşuma gidiyor inşallah bir kızım olursa ismi hazır:) Demek kardeşinin ismi ne güzel, hiç bu isimle karşılaşmadım:)
    Sayfanda herşey çok güzel ellerine sağlık.

    Sevgilerimle iyi haftalar dilerim.
    Selcen:)

    ReplyDelete
  34. noreply@blogger.com (Feyza Fidan)February 3, 2008 at 11:00 AM

    Sevgili Emel,
    Ekmekler enfess olmuş..Bu tariflerinin hepsini olmasa bile bir kısmını sık sık yaparım.Özellikle ıspanaklı tarife bayıldım.Mutlaka deneyeceğim..
    Ellerine sağlık..
    Bende yakın takipcinim bundan sonra..Kaptım seni linklerime :)))
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  35. noreply@blogger.com (ugurbocegimleafiyetle)February 3, 2008 at 12:54 PM

    Ellerine sağlık, afiyetler olsun...

    ReplyDelete
  36. noreply@blogger.com (meleginmarifetleri)February 3, 2008 at 1:47 PM

    emelcim bende yapıyorum böyle çok lezzetli oluyor harika ellerine sağlık öptüm bay

    ReplyDelete
  37. noreply@blogger.com (DENİZSEFASI)February 4, 2008 at 1:54 AM

    ben de sizi bağlantılarıma ekledim, görüşmek üzere.

    bayat ekmekleri değerlendirmek için güzel bir yöntem, ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  38. noreply@blogger.com (ball kabak)February 4, 2008 at 3:54 PM

    Pazar kahvaltılarını çok severim.Ekmeklerde tam kahvaltı sofrasına göre hazırlanmış ellerinize sağlık sevgiler

    ReplyDelete
  39. noreply@blogger.com (Emel'in Mutfağı)February 4, 2008 at 5:08 PM

    pazar kahvaltısını tüm hafta iple çekiyoruz:) yorumunuza tesekkurler, sevgiler, emel

    ReplyDelete
  40. noreply@blogger.com (Almula)February 4, 2008 at 10:33 PM

    Milimi aldığına memnun oldum ama henüz adresin bana ulaşmadı.
    Her zaman görüşmek dileğiyle
    sevgiler...

    ReplyDelete
  41. noreply@blogger.com (NİRVANA)February 5, 2008 at 3:49 AM

    merhabalar...yorumunuz için teşekkür ederim sizinle tanısmak çok güzel...Adana ismini görünce hele...Adanaya geldiğimde mutlaka görüşmek isterim....siteniz ve tariflerinizde çok güzel ellerinize saglık...sevgiler...

    ReplyDelete
  42. noreply@blogger.com (Aybike Ceylan)February 5, 2008 at 9:28 PM

    Ellerine saglik Emel'cigim, ne kadar guzel gorunuyor resimden. Afiyet olsun sizlere, sevgiler.

    ReplyDelete
  43. noreply@blogger.com (ikizlerinannesi)February 7, 2008 at 4:10 AM

    selam canim
    biraz geciktim kusura bakma ,o güzel dileklerin icin cok tesekkürler iyiki tanimisim sizleri .
    bu pazar kacirdim ekmekcikleri ama yine pazar yaklasiyor kahvaltiya gelirim sana sevgiler

    ReplyDelete
  44. noreply@blogger.com (DENİZSEFASI)February 8, 2008 at 5:05 AM

    mesajınız için teşekkürler, tatlıyı beğenmene sevindim, tavsiye ederim
    sevgiler...

    ReplyDelete
  45. noreply@blogger.com (meleginmarifetleri)February 10, 2008 at 2:52 AM

    İyi pazarlar Emel hoşçakal

    ReplyDelete
  46. noreply@blogger.com (seo)April 26, 2008 at 6:42 AM

    Nefis görünüyor gerçekten çok güzell ellerine sağlıkk..

    ReplyDelete