Wednesday, March 5, 2008

Köstebek pastası

Malzeme
Kek için
2 yumurta
2 türk kahvesi fincani şeker (1 çay bardağından fazla)
1 çorba kaşığı tereyağ
1 su bardağı un
2 çorba kaşığı kakao
kabartma tozu
krema için
1 paket krem şanti
1,5 çay bardağı süt.
rendelenmiş çikolata
2-3 adet muz
Yapılışı
Yumurta ve şekeri 3-4 dk çırpın. tereyağını eritin ve karışıma ekleyin. Un, kakao ve kabartma tozunu da koyun ve kısa bir süre daha karıştırın. Kelepçeli bir kalıba dökün. 160 derecede 20 dk pişirin. Kek pişince soğumaya bırakın. Krem şantiyi 1,5 çay bardağı süt ile çırparak hazırlayın ve dolaba koyun. Soğumuş kekinizin içini oyun. Kekin altının delinmemesine dikkat ederek tabii. Oyarken çıkardıklarınızı bir kenarda ufalayın. 3 muzu ortalarından ikiye kesin. Oyulan kısma dizin. Krem şantiye rende halinde çikolata parçalarını ekleyin. Muzun üzerine kremayı boşaltın kubbe görüntüsü verin. Ufalanmış pandispanya parçalarını da şantinin üzerini tamamen kapatacak şekilde serpin ve elinizle de hafifça bastırın. Buz dolabında 2-3 saat dinlnedirip servis yapın. Çocuklarınız da konuklarınız da bayılacaktır bu pastaya. Servisi de çok güzel oluyor:)
Afiyet olsun:-)

27 comments:

  1. noreply@blogger.com (http://hunerlieller.net)March 5, 2008 at 10:38 PM

    selam..köstebek pastasını çook begenirim ama hiç deneme fırsatım olmadı..artık tarif olduguna göre....elinize saglık canım.sevgilerimle.

    ReplyDelete
  2. noreply@blogger.com (SOFRAM)March 5, 2008 at 11:01 PM

    Canım hep köstebek pastanın hazır paketlerini görüyordum, ama hiç denemedim. Ama bu şekilde tamamen ev yapımı çok daha güzel ellerine sağlık,bu tarifle denemeye çalışacağım, sevgilerimle...

    ReplyDelete
  3. noreply@blogger.com (Anonymous)March 5, 2008 at 11:12 PM

    canim kostebek pastan cok guzel gorunuyor
    bende hep denemek istiyorum ancak birturlu kismet olmadi
    guzel bir gun dilerim...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    ReplyDelete
  4. noreply@blogger.com (kizilciksurubu)March 20, 2008 at 12:45 PM

    Canim cok sahane olmus kandil simitlerin,ellerine saglik tatlisim.Kocamaaaan sevgiler benden.

    ReplyDelete
  5. noreply@blogger.com (disal)March 20, 2008 at 1:26 PM

    amaaaan özlemim...anneannemin annesi derdiki rahmetli ağzınızın tadı varken dişiniz kesiyorken yiyin....bir daha yiyemezsiniz...

    ye kardeş nolcek sanki....

    ellerine sağlık şekerim....görünüleride pek bir güzel.......

    öptüm seni tatlı arkadaşım....

    ReplyDelete
  6. noreply@blogger.com (meleginmarifetleri)March 20, 2008 at 3:14 PM

    Özlemcim ellerine sağlık canım bende çok severim bu simiti.
    tarif benim teriften..
    sevgiler canım bayy

    ReplyDelete
  7. noreply@blogger.com (ezginin mutfağı)March 20, 2008 at 11:39 PM

    canım çok severim hatta bayılırım.ellerne saglık kocaman sevgiler

    ReplyDelete
  8. noreply@blogger.com (sarımutfak)March 21, 2008 at 1:09 AM

    simitler nefis eline sağlık canım
    seninde geçmiş kandilin mübarekolsun
    öptüm
    iyi haftasonları

    ReplyDelete
  9. noreply@blogger.com (nino)March 21, 2008 at 1:29 AM

    ellerine saglik harika gorunuyor

    ReplyDelete
  10. noreply@blogger.com (hayatkazanbenkepce)March 21, 2008 at 3:23 AM

    arkadaşım harikasın yaa,ellerine sağlık gene döktürmüşün...

    ReplyDelete
  11. noreply@blogger.com (LAVANTİN)March 21, 2008 at 3:36 AM

    Özlem, ellerine sağlık, seni yoldan çıkartacak kadar güzeldi demek.:)) zaen o kandil için bu doğum günü derken tatlı için hep bir mazaretimiz vardır.:))
    Selam ve sevgiler...

    ReplyDelete
  12. noreply@blogger.com (MUTFAKISTAN)March 21, 2008 at 10:04 AM

    ellerine saglik nefis olmus,sevgiler

    ReplyDelete
  13. noreply@blogger.com (inci)March 21, 2008 at 10:20 AM

    canım havalar gerçekten soğudu:((hani bahar gelmişti,nerde acaba?geçmiş kandilini kutlarım şekercim...kandil simitlerinden bir tane hatta bir kaç tane alıyorum:))ellerine sağlık canımm...

    ReplyDelete
  14. noreply@blogger.com (Aynur)March 21, 2008 at 12:20 PM

    iyi olmana sevindik:)

    umarim sorun hallolmusdur

    ellerine saglik nefis gozukuyor

    selamlar

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. noreply@blogger.com (Yaren)March 21, 2008 at 12:57 PM

    Cok nefis görünüyor,kandil simiti ne zamandir aklimda yapmak istiyorum.Seninkiler cok harika görünüyor,ellerine saglik .

    ReplyDelete
  16. noreply@blogger.com (ayşegülmutfakta)March 21, 2008 at 2:32 PM

    aaa haşhaşlısı ne güzel duruyor öyle susamlı haşhaşlı karışık çok hoş olmuş canım eline sağlık bu tarifi elimin altında bulundurcam çünkü annem kandil simidini çok seviyor ;) öpüyorum seni

    ReplyDelete
  17. noreply@blogger.com (nihal)March 21, 2008 at 10:05 PM

    Merhaba arkadaşım
    O yoğunluğuna araya bunuda sıkıştırdınya helal olsun.
    Harika duruyorlar ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  18. noreply@blogger.com (sekergibi)March 21, 2008 at 11:53 PM

    canım benim
    simit deyince akan sular durur.
    üşenmeyip kahvaltıya yapsam.
    yada seninkilerden mi aşırsam

    ReplyDelete
  19. noreply@blogger.com (Fulya)March 21, 2008 at 11:57 PM

    Ellerine sağlık arkadaşım.Uzun süredir gelmemişim daha sık gelmek içinTakip ettiklerime ekliyorum.Bu güzel tarifler kaçarmı.Şu milföylü börekleri denemem lazım.Ay nefis görünüyor.

    ReplyDelete
  20. noreply@blogger.com (kurabiye)March 22, 2008 at 1:20 AM

    ellerine sağlık
    haşhaşı çok severim
    bende denerim :))

    ReplyDelete
  21. noreply@blogger.com (Ata sofrası)March 22, 2008 at 10:44 AM

    canım ellerine sağlık.mübarek günde istediğin kadar yenir nolcak dimi:))

    ReplyDelete
  22. noreply@blogger.com (Nilay Cinisli)March 22, 2008 at 2:28 PM

    Özlemciğim,
    Çok güzel olmuş kandil simitlerin..Tabağın çabucacık temizlenmesi şaşırtmadı beni :)Öpüyorum ellerine sağlık..Desteğin ve güzel yorumların için çokkk teşekkür ederiz.Kucak dolusu sevgiler

    ReplyDelete
  23. noreply@blogger.com (Kevser)March 22, 2008 at 2:38 PM

    Özlem'cim,
    iyi oldugunuza sevindim, sorunda giderildigine göre artik ayrilik olmaz herhalde senle ve blogcu arkadaslarinla.

    Kandil simitlerinin lezzeti her halinden belli oluyor, ellerine saglik diyorum ve Allah kabul etsin.

    Selamlar ve öptüm..

    ReplyDelete
  24. noreply@blogger.com (Ayse Pamuk)March 22, 2008 at 2:40 PM

    Tam benim istediğim bir tarif:))ellerine sağlık

    ReplyDelete
  25. noreply@blogger.com (http://hunerlieller.net)March 23, 2008 at 1:19 AM

    SELAM CANIM..iyi olmana sevindim.pek merak etmiştim.simitler nefis..ah o atıştırmalar yokmu...kiloların sebebi:))neyse artık diyet zamanı yaza az kaldı...sevgilerimle.

    ReplyDelete
  26. noreply@blogger.com (Feyza Fidan)March 23, 2008 at 2:41 AM

    Kıss Özlemim, afiyet olsun ey ki yimişsin kandil simitlerini, yarasın bacıma hihihih..Hem yenmez mi böyle afilli simitler, olsada bende bozsam diyeti..

    Ellerine sağlık canım benim, koccaman öptüm güzel yanaklarından...

    ReplyDelete
  27. noreply@blogger.com (seo)April 26, 2008 at 6:44 AM

    Çok nefis ve şahane olmuş ellerine sağlık simit süper!!

    ReplyDelete