Sunday, January 20, 2008

Hamsili Pilav


Hamsili Pilav (4 kişilik )
hazırlama :30 dk
pişirme :45 dk
Malzeme
1/2 kg hamsi
1 orta boy soğan
2 su bardağı pirinç
1 çorba kaşığı dolmalık fıstık
1 çay kaşığı salça
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çay bardağı sıvı yağ
4 su bardağı su
tuz
yapılışı
hamsili pilavı yaparken önce pilavı pişireceğiz, daha sonra hamsilerle pilavı buluşturup fırına vereceğiz.
pilav: Tencereye tereyağı ve sıvı yağın yarısını koyun. Soğanı yemeklik doğrayıp yağda kavurun, salçayı, fıstıkları da ekleyin. Pirinci yıkayıp süzün. Soğana ekleyin üzerine 4 su bardağı suyu koyup tuzunuda ( silme 1 tatlı kaşığı tuz) ekleyin ve pişirin.

Resimde gördüğünüz gibi 30 cm çapında bir toprak kabı veya bu büyüklükte bir borcamı yağlayın. Hamsilerin kılçığını çıkarın ve az tuzlayın. Sırtı tepsiye gelecek şekilde hamsileri dizin. Tepside hiç boş yer kalmamalı. Kenarlara da hamisleri dizin (daha sonra bu kısım pilavın üzerine kapatılacaktır). Pilavı hamsilerin üzerine yayın ancak çok bastırmayın. Pilavın en üstüne kalan hamisleri de dizebilirsiniz. Genel görünüm resimdeki gibi olacak:-) . Bu şekilde hazırlanan tepsinizin üzerini alüminyum folya ile kapatın. Fırının ısısını 200 veya 230 derece olarak ayarlayın. Yaklaşık 45 dakika kadar fırında pişirip sıcak servis yapın.

Servis sırasında tepsideki genel görünüm bozulsa da yine de çok enfes bir tat ve sunum:-) Pilavınızın üzerine karabiber ve kırmızıbiber (pulbiber) serpebilirisiniz.


Afiyet olsun:-)
Birlikte: Salata ve çorba (ben domates çorbası yapmıştım).

63 comments:

  1. noreply@blogger.com (ÖZGÜLÜN TARİFLERİ)December 30, 2007 at 4:08 PM

    Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dilegimle!

    ReplyDelete
  2. noreply@blogger.com (sevdamavisi)December 30, 2007 at 11:44 PM

    Of off harika olmuş poğaçalar ellerine sağlık. nar gibi kızarmışlar ya kalbimi fethettiler.
    mutlu seneler...

    ReplyDelete
  3. noreply@blogger.com (Papatya Prenses)December 31, 2007 at 12:32 AM

    Ay ben istemiyorum hıhhh:)))

    Canım ellerine sağlık.

    Hayırlı,huzurlu,bereketli ve rüşvetsiz yıllar :D:)))))

    ReplyDelete
  4. noreply@blogger.com (halenze)December 31, 2007 at 2:19 AM

    sevgili blogcu arkadaşlar. tarifi bende biliyorum benim sayfamı ziyaret ederseniz size bedavaya bu tarifi verebilirim:)) ehehe piyasa kızıştırmak bööle bişi işte:)) dayına kazık atarsın he. sen gör bak ben neler yapıcam :))) görüntü güzel de dur bakalım sen mi yaptın ben bi geliim size de bir de benim yanımda pişir. Çıkar kokusu yakında:)) gerçi miss gibi poğça kokusu buralara kadar geldi ya neyse:)) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bende istiyom bende bende sözlerimi geri alıyom lütfen banada yap bundan öçlem lütfennnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  5. noreply@blogger.com (nihal)December 31, 2007 at 2:22 AM

    Özlemcim Merhaba
    İki kişinin bildiği sır değildir=)
    SEn rüşvet işini boşver.
    Yoksa kendimi tutamayıp ben veririm tarifi=)
    lezzetavcisi

    ReplyDelete
  6. noreply@blogger.com (Muhteremle Afiyetle)December 31, 2007 at 2:33 AM

    Canım,
    Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmenizi dilerim.

    Poğaçalar nefis görünüyor,ellerine sağlık.
    Azmin elinden bir şey kurtulmaz demişler,istediğine kavuşmuş oldun.
    Bize de tarifi vermeni beklemek kaldı.

    ReplyDelete
  7. noreply@blogger.com (http://gulgibiyim.blogcu.com)December 31, 2007 at 3:50 AM

    2008 Sağlık,mutluluk,huzur ve Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..

    ReplyDelete
  8. noreply@blogger.com (Nilay Cinisli)December 31, 2007 at 6:28 AM

    Ellerine sağlık..gerçektende pastane poğaçaları gibi olmuş..eminim tadları da süperdir..
    2008 yılının sizlere sağlık,mutluluk,huzur ve bereket getirmesini tüm kalbimle dilerim..Kucak dolusu sevgiler

    ReplyDelete
  9. noreply@blogger.com (YESIMLI TARIFLER)December 31, 2007 at 8:25 AM

    mutlu seneler
    kocaman sevgilerr

    ReplyDelete
  10. noreply@blogger.com (yemegimle)December 31, 2007 at 2:59 PM

    Canim pogacalar harika,bende bir kac deneme yapmistim pastaneden tarif istemistim ama her seferinde bizim ölcülerimiz cok siz tutturamazsiniz diye cevaplarla baslarindan savmislardi eeee öyle olmazsa böyle olur demekki akraba olmak gerekiyormus :)))ellerine saglik seninde,

    Iyi yillar...

    ReplyDelete
  11. noreply@blogger.com (Papatya Prenses)January 1, 2008 at 12:12 AM

    Demek rokalı poğaça ilk defa duyuyorsun. O zaman sen benim bloğumu iyi takip etmiyorsun,çünkü ilk rokalı poğaça yapmamım bir hikayesi vardı.Hem o böyle sosislide değildi,sadece roklıydı:)
    Ama tavsiye ederim,gerçekten güzel oluyor;)

    ReplyDelete
  12. noreply@blogger.com (Anonymous)January 1, 2008 at 3:46 AM

    Yeni yılın sana ve sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.Tüm dostların yeni yılı kutlu olsun...:))
    Kucak dolusu sevgiler, öpücükler

    www.yenitadlar.blogcu.com

    ReplyDelete
  13. noreply@blogger.com (http://illedeyemek.blogcu.com/)January 1, 2008 at 3:56 AM

    Merakla bekliyorum tarifi hadi bugün gelsin bu tarif 2008in ilk tarifi olsun blogunda :D
    sevgiler...

    ReplyDelete
  14. noreply@blogger.com (kizilciksurubu)January 1, 2008 at 6:47 AM

    Canim benim ben de hep pastane pogacalarinin yapimini merak ediyordum.Tarifi sabirsizlikla bekliyorum.Harika olmuslar,ellerine saglik canim.Mutlu yillar.

    ReplyDelete
  15. noreply@blogger.com (nino)January 1, 2008 at 8:59 AM

    nefis olmuslar canim cim ellerien saglik

    ReplyDelete
  16. noreply@blogger.com (Mutfak Havlusu)January 1, 2008 at 12:47 PM

    çok acımasızsın yaa:)))

    bende geçen bir arkadaşımda yedim aynen pastane poğaçası gibiydi hatta abarttım tabağın dibini görücek kadar diyebilirim:))
    bakalım sen tarifi verince yakın birşeymi çıkacak merakla bekliyorum seninkini:)
    ama bir müddet yapamam kısmi perhizdeyiz:)))

    ReplyDelete
  17. noreply@blogger.com (Mutfak Havlusu)January 1, 2008 at 12:48 PM

    bu arada böyle nefis tatların eksilmediği,ruhunuzdan neşenin eksilmediği bir yıl dilerim.

    ReplyDelete
  18. noreply@blogger.com (MUTFAKISTAN)January 1, 2008 at 1:15 PM

    cok guzel gorunuyor canim ben biliyorum sen rusvet almadan tarifi verirsin cok yakinda sevgiler ellerine saglik

    ReplyDelete
  19. noreply@blogger.com (Feyza Fidan)January 1, 2008 at 1:50 PM

    Sevgili Özlem, siteme gelmiş, mutfağımı ziyaret etmişsiniz. Ayaklarınıza sağlık:))
    Ayrıca güzel yorumlarınızda beni hem mutlu etti hemde azcık utandırdı (methimi duymuşunuz yaa:))
    Çok teşekkürler...Sizinde ellerinize sağlık, poğaçalar süperr...
    Tekrar görüşmek üzere..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  20. noreply@blogger.com (Anonymous)January 2, 2008 at 1:10 AM

    çok güzel görünüyor yapmak istiyorumama sandoz ne anlamadım cevap verirseniz sevinirim

    ReplyDelete
  21. noreply@blogger.com (sofraozlemi)January 2, 2008 at 1:16 AM

    MERHABA İSİMSİZ:)
    Sandoz eczanelerde satılan vitamin hapı.hani suya koyunca gazoz gibi foşurdama etkisi olan..
    eczanelerden bulabilirsiniz..
    umarım yardımcı olabilmişimdir..
    ziyaretiniz için teşekkür ederim... yine beklerim;)

    ReplyDelete
  22. noreply@blogger.com (Anonymous)January 2, 2008 at 1:22 AM

    hızlı yanıt beklemiyordum çok teşekkürler bu arada siteniz çok güzel

    ReplyDelete
  23. noreply@blogger.com (Neşeli Sesler)January 2, 2008 at 1:41 AM

    ççook güzel olmuş ellerinize sağlıkk ben de deniycemm

    ReplyDelete
  24. noreply@blogger.com (sebilay-asotu)January 2, 2008 at 1:56 AM

    vay vay demek sandoz filan karışıyomuş, hiç aklıma gelmezdi.çoooook teşekkür ederiz tarif için.ustalardan sakın bence.hele dayına hiç gözükme:)))sevgilerimle.mutlu yıllar diliyorum.
    asotu.blogcu.com

    ReplyDelete
  25. noreply@blogger.com (disal)January 2, 2008 at 1:58 AM

    özleeem...çok güzel ama dayı sonra sana hımmmmm!!! yapmasın....

    biz alacağızı aldık anacım....
    teşekkürler.....

    dediğin gibi bildiğimiz malzemeleri bi araya getiremedik...kaşık sayılarını tutturamadık....ondan olmuyormuş meğer....

    öptüm seni ...rüşvetçi...rüşvetimde bu olsun...sana az bile...

    ReplyDelete
  26. noreply@blogger.com (eyvahhyemekyandiocakbatti)January 2, 2008 at 2:40 AM

    aneeeeeeeeeeeeeeeeeeee kapmuşsunnn tarifi ehehehehe ellerine sağlık valla belli halinden pastanedeki gibi...bak ne dicem sen dayının pastanede biraz sağ sol işleri yap...sırlarını çal gel bize açıkla ehehehehe sandoz var demek içinde çok ilginç yaaa...deneriz artıkkk ama önce kilo vermek lazum gelür:)))) sevgilerimle yeavrım

    ReplyDelete
  27. noreply@blogger.com (kizilciksurubu)January 2, 2008 at 2:48 AM

    Canim benim cok sagol pogacanin tarifini yazdigin icin.Ilk firsatta deneyecegim.

    ReplyDelete
  28. noreply@blogger.com (SOFRAM)January 2, 2008 at 3:28 AM

    Canım merhaba, mutlu, sağlıklı, güzel bir yıl diliyorum , güzel dileklerin için de çok teşekkürler ediyorum canım...
    Canım poğaçalar gerçekten çok güzel görünüyorlar,her türlü tepkiyi göze alarak bizimle de paylaştığın için çok teşekkürler, en kısa zamanda yapıp sonucu bildiririm canım, ellerine emeklerine sağlık, sevgilerimle...

    ReplyDelete
  29. noreply@blogger.com (inci)January 2, 2008 at 6:14 AM

    canımsın sen ya ne güzel anlatmışsın tarifi alışını:))ben de hep merak etmişimdir bu poğaçayı...sen hepimizden hızlı çıktın:))artık biz blogcular pastanelerin mutfağına seninle sızmış bulunmaktayız:)))bakalım bu işe ne diyecekler:)))helal olsun arkadaşım 2008 yılının ilk bombası senden geldi:) ellerine sağlık canımmmmm

    ReplyDelete
  30. noreply@blogger.com (sefertasi.blogcu.com)January 2, 2008 at 6:20 AM

    merhaba canım,
    poğaçayı bu şekilde ben de yapardım, gerçekten sırrı katıyağda ...ama sandozu bin yıl düşünsem bulamazdım:)))) süpersin valla paylaştığın için de çok teşekkürler
    en kısa zamanda yapıp sana da bir link yollayacağım sevgiler:)))))
    bu da benim rüşvetim olsun:)))

    ReplyDelete
  31. noreply@blogger.com (Anonymous)January 2, 2008 at 10:09 AM

    AYolll Özlemim, bedavaya gitti tarif ben sana söliim :))))))

    www.misssgibi.com

    ReplyDelete
  32. noreply@blogger.com (Papatya Prenses)January 2, 2008 at 11:18 AM

    Şimdi öncelikle şunu söylim, ben zaten böyle yaparım poğaçamı gayet güzel olur.
    Tabi ki herkes gibi sandoz katmıyordum bende.Ne alaka anlamadım ama onuda denerim
    Ama şunu anlamış oldum, bazı pastanelerin poğaçaları iğrenç oluyor ki bu da yağdan kaynaklı. Demek ki onlar kalitesiz kullanıyor..

    Neyse teşekkür ederim canım benim:))

    ReplyDelete
  33. noreply@blogger.com (hayatkazanbenkepce)January 2, 2008 at 1:03 PM

    Evde sandoz c vitamini var onunla yapacağım . Ne güzel işte c vitaminli poça . Düşünsene yiyenler grip falan olmaz , hem de bu kadar salgınken :))
    Arkadaşım ellrine sağlık çok güzel olmuşlar gerçekten .
    Sırada bu poça ile Zerrin 'in alman pastası var menümde...
    Umarım sizinkiler gibi tutturabilirim...Süper olmuş süperrrr...

    ReplyDelete
  34. noreply@blogger.com (Muhteremle Afiyetle)January 2, 2008 at 1:53 PM

    Sevgili Özlem,
    Bence dayının isminden ve pastanesinin isminden hiç bahsetme.
    Çünkü bunca yıldır devlet sırrı gibi korunan poğaça tarifi artık açığa çıktı.
    40 yıl düşünsem aklıma sandoz koymak gelmezdi,var bu pastanecilerin bir bildiği herhalde.
    En kısa sürede deneneceklerin arasına girdi.
    Dayının pastanesi hayırlı olsun,bol kazançlar.

    ReplyDelete
  35. noreply@blogger.com (meleginmarifetleri)January 3, 2008 at 5:35 AM

    canııım süpersin yaa benim eşim her zaman der neden pastanedekiler gibi olmuyor diye ben diğer malzemeleri kullanarak yapıyordum sadece sandoz eksikti birde onunla demeleiyiim çok sağol canım benim öpüyorum tabiiki ellerine sağlık demeyi unuttum dimiii ellerine sağlık bayy görüşmek üzere dayjnların pastanesinden bakalım daha ne tarifler aşıracaksın:) bizim içinnn

    ReplyDelete
  36. noreply@blogger.com (Nilay Cinisli)January 3, 2008 at 12:18 PM

    canımcım,
    linklerime ekledim seni :)

    ReplyDelete
  37. noreply@blogger.com (ebruakin)January 6, 2008 at 5:52 AM

    Selam Özlem'ciğim,
    Ben de ağzımın tadına göre bir poğaça bulamamaktan şikayet etmişimdir. Dediğin gibi elime geçen, hemen her tarifi de deniyorum.

    En kısa zamanda senin tarifini de deneyeceğim.

    Öpüyorum canım.
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  38. noreply@blogger.com (Kirazdalı - İstanbul)January 22, 2008 at 2:05 AM

    Emel'cim ellerine sağlık canım benimm ikiz annesi diyince koştum geldim :) bende bu ay ikiz annesi olucaktım malesef bebişlerimin kalp atışları durdu :( hayırlısı böyleymiş diyorum benim için bebişlerini koooocamannnn öp olurmu Sevgilerimle DİLEK

    ReplyDelete
  39. noreply@blogger.com (Emel'in Mutfağı)January 22, 2008 at 4:20 AM

    kirazdali, dilekcigim, nasil uzuldum anlatamam..sanki icime dogmus gibi hep ikizannelerinin bloglarina rastliyorum, umarim yine yasarsin anneligi, bende seni cok opuyorum, kollarim boynunda hic tanimasamda..

    ReplyDelete
  40. noreply@blogger.com (Aybike Ceylan)January 22, 2008 at 8:30 AM

    Emel'cigim,

    Be o kadar severim ki hamsili pilavi. Ne zamandir yiyemedim, biz Turkiye'ye gelince zamani olmuyor:(

    Her neyse, ellerine saglik, nefis olmustur eminim.

    Sevgilerimi gonderiyorum, saglicakla kalin.

    ReplyDelete
  41. noreply@blogger.com (Emel'in Mutfağı)January 22, 2008 at 10:39 AM

    aybikecim keske soframda olsaydin hakikaten güzel olmuştu, ben de çok severim, ikizler yemedi ama:(

    ReplyDelete
  42. noreply@blogger.com (Aybike Ceylan)January 25, 2008 at 9:41 PM

    Guzel bir hafta sonu diliyorum Emel'cigim. Sevgiler.

    ReplyDelete
  43. noreply@blogger.com (ikizlerinannesi)January 27, 2008 at 2:41 PM

    selamlar
    biraz geciktim özür dilerim sizinde ikizleriniz varmis allah bagislasin eee bu enfes pilavi afiyetle yemislerdir insallah ellerinie saglik sevgiler iyi bir hafta dilerim sevgiler

    ReplyDelete
  44. noreply@blogger.com (Emel'in Mutfağı)January 28, 2008 at 3:26 AM

    tesekkur ederim:) ikizler sadece pilavını yediler, olsun zamanlar yerler diye düşünüyorum:)

    ReplyDelete
  45. noreply@blogger.com (slm)February 1, 2008 at 1:00 PM

    Harika görünüyor. Denedikten sonra size bildiririm.

    ReplyDelete
  46. noreply@blogger.com (seker kiz)February 1, 2008 at 7:08 PM

    mrb slmlar ellerinize saglikk cok guzel gorunuyorlar yemis kadar oldum...size bisey soracagim bu sandoz dediginiz nedir ilacmi ya ben cok anlamadim yurt disinda yasiyorum da sandoz suz olmazmi ya ben de denemek istiyorum burda nerde bulacam sandozu bana cvp yazarsaniz sevinirim dayiniza cok tesekkur ederim sizin gibi bir yegeni oldugu icin heheh dvmini bekliyoruzz ya tuzlu pasta vs...

    ReplyDelete
  47. noreply@blogger.com (Anonymous)October 6, 2008 at 7:26 AM

    Merhaba....
    Ellerinize sağlık da, ben o teneke kutulardaki özel yağ ve özel un olmadan, pastanelerdeki poğaçalarının aynısının olacağını sanmıyorum..

    Çünkü alternatif olarak sunduğunuz hüner margarin ve normal unu zaten biz de kullanıyoruz poğaçalarda ve pastane poğaçası gibi olmuyor..

    Yani özel malzemeler kullanmadıktan sonra denemeye gerek yok bence..
    Sonuç olarak herzaman yaptığımız poğaçalardan olacak..

    Bu arada yemek bloglarında nedense olumsuz eleştiriler yayınlanmıyor..
    Hep olumlu hep olumlu olmaz herzaman değil mi ama :))

    Emeklerinize sağlık:))

    ReplyDelete
  48. noreply@blogger.com (BBV)October 6, 2008 at 7:26 AM

    BCBC

    ReplyDelete
  49. noreply@blogger.com (Anonymous)November 3, 2008 at 7:09 AM

    yorumu ister yayınlayın ister kendinize saklayın ancak poğaça hiç kabarmamış görünüyor. bir ayrıntıyı unutmuşsunuz hiç bir pastane poğaçayı 40 dk pişirmez. ben pastaneden tarifi istedim ve dediğiniz gibi farklı un ve yağ kullanılıyor hatta bizim kullandıklarımızdan daha düşük kalitede yağlar ve unlar. bir sır var ki özlem hanım o da pastanelerin fırınlarının ısıları onlar 700 hatta daha yüksek ısıda ve bi anda pişiriyorlar yüksek ateşte kısa süre anlayacağınız.. bizim bu fırınları bulmamız neredeyse imkansız.. işin sırrı yağ un çok az mahlep ve yüksek ısılı fırında kısa süreli pişirmedir.. kolay gelsin..

    ReplyDelete
  50. noreply@blogger.com (SOFRAOZLEMİ)November 3, 2008 at 10:02 AM

    hay allah gelen yorumlara her zaman açığım bu beni üzmüş olsada.ben orda bas bas bağırıyorum dimi poğçaya özel un ve yağ kullanılması gerekiyor diye.ama nedense tarifi vermiş olmamdan dolayımıdr nedir.hala çarpıtılarak bir türlü kabul edilmek istenmiyor.pastanelerin fırının yüksek ısıda olduğunu biraz araştıranlar zaten bilir.fakat ben burada ev ortamında ve mutfak fırınında nasıl yapılır diye anlatmaya çalışıyorum..ben yaptığımda poğça gerçekten leziz di ve de yiyenler pastane poğçasına benzetti.herkeste tarifini istedi.uzun süredir yapmıyordum sırf sizin için yapıp yeni fotolar çekeceğim inşallah..ben yinede benim siteme gelip ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim..

    ReplyDelete
  51. noreply@blogger.com (Anonymous)December 9, 2008 at 9:51 AM

    Ben de birkaç denemeler yaptım ama sizin tarif gibisini denediğimi hatırlamıyorum. İşin en kötü tarafı şu aslında; O yağların 10' ar kiloluk olarak satılıyor olması. Ne sinir yaaa.Şöyle 2' şer kg. lik yapsalar tüm hanımlar alabilir aslında. Yok, şimdi aklıma başka birşey geldi. Bütün hanımlar birlik olsunlar şu hüner margarini üreten firmaya bildirsinler.-ben de dahil.- Piyasaya o pastane yağlarından üretip sürsünler :)))
    Hakikaten yaa, kaç kere denedim, pastanedekiler gibi olmayınca sinir oluyorum.

    ReplyDelete
  52. noreply@blogger.com (Anonymous)May 7, 2009 at 1:28 AM

    BEN ASLI ÖZLEM ABLACIM SEN TARİF VERİRSİNDE BEN YAPMAZ MIYIM.SANA BAHSETTİĞİM SÖZLÜMLE YILDÖNÜMÜ KUTLAMAMIZ İÇİN Bİ MENÜ HAZIRLADIM %90 I SENİN TAİRFLERİNDEN OLUŞUYO.HARİKA OLUCAK EMİNİM.BU POĞAÇA TARİFİ ÇOK MERAK ETTİĞİM Bİ TARİFTİ GÖRÜNCE ÇOK SEVİNMİŞTİM TABİKİ HEMEN DE YAPTIM.6 AYDIR ARA ARA YAPIYORUM.HERGÜN BURDAYIM ZATEN.ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.BENDE YERİN APAYRI.ÖPÜYORUM HÜNERLİ ELLERİNDEN SAYGIYLA

    ReplyDelete
  53. noreply@blogger.com (Anonymous)May 13, 2009 at 7:13 AM

    sandoz yerine soda katsak olur mu

    ReplyDelete
  54. noreply@blogger.com (Anonymous)July 31, 2009 at 12:37 AM

    merhaba.ben pogca tarifiniiz denedim fakat sandozu bebe aspirinde buyukluugnde deyilde normal boyutta olandan denedim ve suda eritip koydum..hamuru cok guzel oldu fakat sandozun tadi geldi yerken agzimiza..bunun nedeni suda eritip koyduugm icin vede beeb aspirininden buyuk olmasimi?bilgilendirirseniz sevinirim.ama gercekten cok guzel yumusacik oldular.tesekkurler

    ReplyDelete
  55. noreply@blogger.com (Anonymous)August 16, 2009 at 3:18 PM

    ÇOK DEGİŞİK VE HAYRETLER İÇİNDE KALDIM HEMEN YAPIP NASIL OLDUGUNU BELİRTECEGİM SİZDEN RİCAM ANKARANIN GOBİT EKMEGİ YUVARLAK VE BOŞ OLUYOR LÜTFEN ONUN TARİFİ HİÇ YOK KARAKÖY POGAÇASININ TAM PASTAHANE USULİ RİCA EDİYORUM BEN 40 YAŞIMDAYIM BENİM ÇOÇUKLUGUMDA PASTAHANE BOŞ SANDEVİÇ VARDI OVAL VE KABUGUDA KABUK GİBİ KALKARDI LÜTFEN ÇOK ÖZLEDİM ONU YAZARMISINIZ ŞANSIN BAHTIN AÇIK OLSUN SENİN

    ReplyDelete
  56. noreply@blogger.com (Anonymous)October 19, 2009 at 3:59 AM

    ben de denemek istiyorum çok güzel görünüyolar

    ReplyDelete
  57. noreply@blogger.com (Anonymous)January 10, 2010 at 9:27 PM

    ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar bende hemen denemek istiyorum ama tarifin içinde yumurta yazmıyor gerçekten yokmu? tarif için teşekkürler.

    ReplyDelete
  58. noreply@blogger.com (Anonymous)February 13, 2010 at 7:55 AM

    ya okadar şey yazmışsınızda aranızda başka deneyipte memnun kalan yokmu ??????

    ReplyDelete
  59. noreply@blogger.com (selena)March 1, 2010 at 7:58 AM

    hapı katmasam olurmu

    ReplyDelete
  60. noreply@blogger.com (Anonymous)March 18, 2010 at 2:28 PM

    bende bu poğaçayı çok seviyorum denedim ama olmadı neden acaba teşekkürler

    ReplyDelete
  61. noreply@blogger.com (Anonymous)June 26, 2010 at 6:44 AM

    süper oldu bunlar ya inandıramadım kimseyi ev yapımı olduğuna=)

    ReplyDelete
  62. noreply@blogger.com (biricik)October 5, 2010 at 2:35 PM

    buğün deniycem işallah güzel olur teşekkürler

    ReplyDelete
  63. noreply@blogger.com (Anonymous)November 3, 2010 at 7:30 AM

    merhaba, tarif için teşekkürler..
    sandozu anlamadım..
    ayrıntılı ne alıcaz eczaneden yazabilirmisiniz??

    ReplyDelete