Sunday, January 20, 2008

Domates çorbası


Domates Çorbası
6 kase
malzeme
3 çorba kaşığı un
1 küçük kutu katkısız domates salçası (tamek salçaçık kullandım) veya 3 çorba kaşığı domates salçası
1 diş sarımsak
1 çorba kaşığı tereyağ
2 çorba kaşığı sıvı yağ
5 su bardağı su
1 çay bardağı süt
1 tatlı kaşığı tuz
karabiber
iri rendelemiş kaşar


yapılışı
sıvı yağı ve tereyağını tencereye alın. Unu ekleyin ve kavurun. sarımsağı ince ince kıyın, kavrulan una ekleyin,salçayı kavrulan una ekleyip biraz daha kavurun. 5 bardak suyu azar azar domateslerin üzeirne dökün. Topaklanmaması için kaşıkla sürekli karıştırın. Suyyun tamamını koyduktan sonra karabiberi ve tuzu ekleyin. Çorba pişmeye yakın kaynadıktan sonra 10 dk kadar) sütü ekleyip ocağı kapatın. Çorbayı ikram ederken üzerine rende kaşar ekleyin.
Afiyet olsun:-)

21 comments:

  1. noreply@blogger.com (nihal)December 27, 2007 at 2:04 AM

    Arkadaşım nasıl denir bilmem.Sana gerçekleri yüzüne söyleyemedim.
    O kadar uğraşmışsın neyse daha fazla uzatmayım gerçekten çok güzeldi =)
    Arasındaki krema gerçekten denemeye değer.Herşey için sağol.Bu kadar başının etini yemeye porsiyonluk kek oldu.Pastası için neler yapmam gerek =)arkadaşım ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  2. noreply@blogger.com (GonuLunceLezzetLer)December 27, 2007 at 2:18 AM

    Kekler çok şirin olmuşlar lezzetli olduklarıda belli ellerine sağlık canım ...

    ReplyDelete
  3. noreply@blogger.com (ZeYnEp)December 27, 2007 at 3:42 AM

    özlemciğimmm çok güzel olmuş bu kekler...bende yapmak istiyorum böyle süslü püslü kekler,pastalar:)))
    ellerine sağlık canımmmm
    çok çoooook çooook öptümmm

    ReplyDelete
  4. noreply@blogger.com (Papatya Prenses)December 27, 2007 at 4:57 AM

    Canım ya bilgisayarın çökmesi kadar uyuz bir durum var mı:) Umarım bir daha başına gelmez;)

    Capicinolu creme ole den bende pasta yapmıştım,gerçekten harika bir tad.Gerçi pastamı yayınlayamadım.O vakitler benim fotomakinamı bi arkadaş almıştı,pastanın resminide ablam çekti halaa ulaşamadım:)Neyse önemide yok..
    Eee ben başka bişi diycektim yazarken unuttum iyimi:))
    Canım ellerine sağlık gerçekten çok şirin olmuşlar ama o beyaz hamuru biraz daha ince açsan olmaz mıydı.. acizane fikrim...

    Sevgiler canım..

    ReplyDelete
  5. noreply@blogger.com (sarımutfak-hande)December 27, 2007 at 5:04 AM

    çok şekerler ellerine sağlık canım
    sevgilerimle

    ReplyDelete
  6. noreply@blogger.com (nino)December 27, 2007 at 5:42 AM

    ellerine saglik canim

    ReplyDelete
  7. noreply@blogger.com (MUTFAKISTAN)December 27, 2007 at 9:19 AM

    cok guzel olmus ellerine saglik,afiyet olsun sevgiler canim

    ReplyDelete
  8. noreply@blogger.com (Anonymous)December 27, 2007 at 12:23 PM

    AYoll göçerttin mi makineyi :)))) Bravooooo

    bende ne menem bişi merak ediyordum. deneme diyosun yani özlemim :))))

    Nefis olmuş şeker hamurlular..

    eee hani kampanya yapacadık şeker hamurlu pastalar kampanyası.. :) sen önce davranmışın bizden :D

    sıcacık sevgiler bitanem
    www.misssgibi.com

    ReplyDelete
  9. noreply@blogger.com (eyvahhyemekyandiocakbatti)December 27, 2007 at 11:37 PM

    canım yaaa toplanın bizede gösteriş yapın şunu yedik die ve bizi çaarrrmaaayınnnnnnn oldumu bu şimdi çok ayıp ettin çok bakalım kendünüzü nasıl affettircektiniz bilemiyrom gayrı:)))) ellerine sağlık ...sevgilerimle

    ReplyDelete
  10. noreply@blogger.com (daimamutfak)December 28, 2007 at 4:36 AM

    mutlu yıllar..

    ReplyDelete
  11. noreply@blogger.com (sbeydili)December 28, 2007 at 10:42 AM

    cnm.kekler nefis olmuş,özletme kendini bu kadar anladık ismin özlem ama:)))

    ReplyDelete
  12. noreply@blogger.com (ezgi uğurlu)December 28, 2007 at 11:15 AM

    çok şirin görünüyorlar. çok da nefis.ellerine sağlık
    sevgiler...

    ReplyDelete
  13. noreply@blogger.com (Melek*)December 28, 2007 at 2:58 PM

    üzülme bilgisayarın azizliğine uğramayan yoktur heralde bu arada ellerine sağlık çok güzel

    ReplyDelete
  14. noreply@blogger.com (belgin)December 29, 2007 at 2:53 AM

    bu minişler hem çok şirin hem de kokoş olmuşlar:))) al ağzına at yani...:)) nefisss ellerine sağlık canım sevgilerimle

    ReplyDelete
  15. noreply@blogger.com (Baharcicegi)December 29, 2007 at 3:27 AM

    kekler renkli sirin olmuslar eline saglik canim.
    Yeni yilda saglik huzur mutluluklar dilerim.

    ReplyDelete
  16. noreply@blogger.com (hayatkazanbenkepce)December 29, 2007 at 5:00 AM

    Çok güzel olmuş bunlar .Bence de arkadaşım sen bu işi çoktan kıvırdın bile . Eee senin gibi becerikli hamarat birine de bu yakışır .Ellerine sağlık canım...

    ReplyDelete
  17. noreply@blogger.com (elf)December 29, 2007 at 5:37 AM

    tşk ederim sizlerin yaptıklarınızı görünce ne çok çalışmam gerektiğini fark ettim.öyle güzel şeyler yepılıyor ki blog sayfalarında bu da onlara özenerek yaptığım bi tatlıydı zaten.
    şeker hamurlu kekler harika görünüyor ellerine sağlık...
    şimdiden mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  18. noreply@blogger.com (yesildomates)December 29, 2007 at 10:11 AM

    canım ya öncelikle çok üzüldüğümü bilidrmek isterim..inş. böyle bişr sorunla inş. karşılaşmazsın..

    ellerine sağlık..çok güzel görünüyorlar..bir tane oğlum için bir tanede kendim için aldım ve kaçtım..

    öpüyorum arkadaşım...

    ReplyDelete
  19. noreply@blogger.com (Serap'la turuncu lezzetler)December 29, 2007 at 12:14 PM

    ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşkr ederim bende iyadei ziyarete geldim:)
    çok güzel tarifleriniz var kitap kurtlu pastaya bayıldım minik keklerde çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık görüşmek üzere sevgiler...mutlu yıllar

    ReplyDelete
  20. noreply@blogger.com (eyvahhyemekyandiocakbatti)December 30, 2007 at 11:04 AM

    Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle;



    2008 yılının sağlıkkk ,mutlulukkk,başarıı ve bol kazanç getirmesi dileğiyleee vatanımız ve TÜRK MİLLETİ içinnn hepimiz için neşe dolu yıllar diliyorum.......

    ReplyDelete
  21. noreply@blogger.com (papatya68)December 30, 2007 at 11:07 AM

    eline sağlık canım çok şık olmuşlar.
    bu arada ben sana ve sevdiklerine mutluluk dolu,umut dolu,sağlıklı,bereketli,güzel bir yıl dilemeye geldim sevgilerle kal

    ReplyDelete